2015. augusztus 3., hétfő

Netty blogja

A másik rendelés, amit szombaton kaptam. Ismét megjegyezném: ha esetleg elszámolok valamit, vagy igazságtalannak érzed a kritikát, ne habozz megírni! :) Ez nem csak ide vonatkozik, hanem mindenkire, aki kritikát kér!
Egyébként ez a tizedik kritikám, hey, tortát érdemlek. :D


Szerzője: Netty L. Nelson

A kinézet.
1. A fejléc. Igazán szuper lehetne, ha nem ordítana róla, hogy szélesebb blogsávhoz tervezték - vagy, ha nem is arra tervezték, legalábbis arra kellett volna. A rajta lévő modell egész alakja megnyúlt és hosszúkás ettől az összepréseléstől, ami nem tudom, miért történt. Pedig egyébként tényleg igényes lenne, és jó lenne ránézni. Minden jó rajta - a háttér, a cím, a lány szépen van odatéve, és a te esetedben még az idézetszerűségekkel is ki vagyok békülve, mivel magyarul írtad rá őket, ennélfogva nem lehet őket annyira elcseszni nyelvtanilag, mint ahogy azt az angol idézetekkel teszik mások. Elismerésem! Csak az összenyomódás miatt vontam le pontot. (6/5)
2. A háttér. Egyszerű zöld; a blogon domináló két szín, a narancssárga és a zöld egyike, amely színek egyébként igazán illenek a blogodhoz, jól eltaláltad, még akkor is, ha a design a deviantArt-ról van. (3/3)
3. A bejegyzések és modulok háttere. Egy világosabb zöld, és igazán kellemes érzés ránézni. Igazán jól összehoztad, semmi baj nincs vele. (2/2)
4. A betűszín, betűtípus. A megszokott fekete, és egyszerű típusú betűk. Ezen mit kritizáljak? (5/5)
5. A modulok. Végre valami, amiről tudok hosszasabban értekezni. A fülszövegről majd az erre kijelölt pontban; az ajánló jó ötlet volt, az oldalakat szépen összehoztad - főleg a szereplősnél mosolyogtatott meg, hogy milyen jól összehoztad a frappáns kis szövegeket az egyes karakterektől -, az információk jók, a Facebook-csoport, hiába nagy, nekem bejött azzal a focilabdával (ha az egy teljesen más labda, akkor is bejött; nem vagyok tisztában az ilyesmikkel, bevallom), a chat, a feliratkozók, a társoldal meg az archívum rendben. A versenyeket külön oldalra pakoltam volna be, míg a Facebook-od, askod linkjét és az e-mail címedet én a helyedben az információs dobozba tettem volna. A közreműködőkre és a cserékre nincs mit mondanom. Összességében szuperül összeszedted, egy rossz szavam sem lehet már. (12/10)
6. Az összhatás. A fejléc összenyomottságát leszámítva jó érzés a blogodon időzni, igazán jól megcsináltad. Nem tudom, mennyire tehet erről a dA-s design, és mennyit alakítottál az eredetin, mindenesetre elismerésem. (5/4)

A kinézet összesen: 33/29 Nagyon jó! Gratulálok! :)


A tartalom.
1. A cím. Egyszerűen nem találok elég dicsérő szót erre a szuper szójátékra. Le a kalappal! Illik a történethez, és még jópofa is. Azonkívül lényegre törő, egyszavas. (4/4)
2. A fülszöveg. A gif tök jó, a fülszöveg meg még annál is jobb. Figyelemfelkeltő, érdekes, egyedi, ahogy a történeted is. Tényleg nagyon jól megírtad! :) (5/5)
3. A prológus. Zavarban vagyok. Van prológusod, csak én nem találtam, vagy nincs is..? (nem pontozom, mivel nincs)
4. A történet. Már az alapötlet is egyedi és nagyszerű. A történet pedig izgalmas, szépen megfogalmazott, nagyszerű munka. Nem is tudom, mit mondhatnék még rá. Egyedi. Lehet, hogy nem is az, csak a sok tucat fanfiction olvasása után érzem így, de akkor is. Az alapötlet egyértelműen max. pontos, mert hasonlót még tényleg nem láttam sehol, és már az a tény is lendít az egészen, hogy nem a mindenütt megszokott London vagy New York szolgál a helyszínéül a történetnek. A kivitelezés dettó - én nem tudom, mit írhatnék még, vagy mibe köthetnék még bele. Ez egy igazi szórakoztató nyári olvasmány. Alapötlet: (10/10) Kivitelezés: (10/10)
5. A helyesírás, szókincs, fogalmazás. Sehol egy elgépelés, sehol egy vesszőhiba, sehol egy elrontott, értelmetlen összetett mondat - mi a franc? Jól van, már nekem elegem van abból, hogy kifogyok a kritizáló szavakból. xD (5/5)

A tartalom összesen: 34/34 Minden elismerésem! Gratulálok! :)


Az ilyen kritikákhoz ne szokjatok hozzá, mert máskor, ha jó bloggal van dolgom, akkor inkább a legapróbb hibákba is belekötök, mintsem csak jót írjak - de ebben épp legapróbbat sem találtam, sajnálom. Ciao! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm szépen, hogy időt szántál a blogomra, nagyon jól esett a soraidat olvasni :)
    xxNetty

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy hozzám fordultál a rendeléssel. :)
      xoxo, Nessa

      Törlés