2015. október 29., csütörtök

A blog első díja

Kathrine-nek tartozom hálával a blog első díjáért. Wow, vielen dank! :D

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad.
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad.
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról.
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról.
5. Válaszolj 12 kérdésre.
6. Tegyél fel 12 kérdést a blogoddal kapcsolatban.
7. Kommentelj annak a blogján egy fejezethez/bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen.
8. Cseréljetek linket.
9. Küldd tovább 12 embernek a díjat.
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomhoz vezessen.

12 dolog Kathrine blogjáról, az Egy Kezdő Designer Blogjáról:
1. Három kezdő bloggerina tevékenykedik az oldalon.
2. 2015. október 4-én nyílt, és az első bejegyzés Kathrine rövid bemutatkozásszerűsége volt.
3. Kathrine kritikákat ír, Ryo fejléceket készít.
4. Eddig egy díjat kaptak.
5. A blog designja Bella Stewart munkája.
6. Október során eddig 17 bejegyzést töltöttek fel.
7. 5-en voltak egyszerre online a blogon a legfeljebb, október 27-én.
8. Jelenleg 10 linkcseréjük van.
9. Kathrine csatlakozott az I love my Followers mozgalomhoz, aminek én is követője vagyok.
10. Szerintem Mineral, a blog egyik szerkesztője ismeri a Trónok harcát, mert megemlítette Daenerys-t a karakteralkotásról szóló cikkében - pacsi! :D
11. Kathrine már két Pinterest-hétvégét is tartott a blogon.
12. Ryo október 27-én mutatkozott be.

12 dolog a saját blogomról:
1. 2015. április 16-án hoztam létre.
2. A fejléc és a design mind az én munkám.
3. Imádom ezt a blogot - ez az első blogom, ami nem várt népszerűségnek örvend. (Ez nem azt jelenti, hogy népszerű, hanem azt, hogy népszerűbb, mint a többi blogom volt eddig.)
4. Társszerkesztőm avagy bétám a legjobb barátnőm, Anna, aki a háttérből figyel, és akit előszeretettel kergetek az őrületbe a nyaggatásommal, hogy segítsen ebben és abban.
5. Ez a blog ébresztett rá arra, hogy kritikaírás nélkül nem lenne ugyanaz az életem.
6. Amíg csak élek, nem tervezem bezárni ezt a blogot. Ha megérem a harminc éves kort, én még akkor is kritikákat akarok írni.
7. A blogon megtalálható dalszöveg- és cikkfordítások bizonyítják, hogy imádom az angol nyelvet.
8. Fordítanék én németről is, csak az sajnos még annyira sem megy, mint a kínai...
9. Nagyon büszke vagyok erre a blogra. Magamra nem, de a blogra igen.
10. A blog kritikákra, fordításra és karakterekre szakosodott főképp, de több apróság is előfordulhat rajta.
11. A blogjaim közül - beleértve azokat is, ahol csak bétáskodom - ezzel foglalkozom a legtöbbet.
12. Mikor hozzáfogtam a tizenkét tényhez, azt hittem, millió dolgot tudnék írni a blogomról, de kiderült, hogy a tizenkettediket már nem tudom, mivel töltsem be.

Válasz a 12 kérdésre:
1. Miért szeretsz írni? - Nem tudom. Nem tudok nélküle meglenni. Amikor írok, minden mást ki tudok zárni a fejemből, és talán ez az, ami nélkül megőrülnék.
2. Hogyan jött létre a blogod? - A Kertész Kinga Kritikák c. blogot olvastam, azt hiszem, és arra jutottam, hogy én is ezt akarom csinálni. Mármint kritikákat írni.
3. Miért írod a blogot? - Azért, mert szeretnék javítani a blogger színvonalán, és szeretném hinni, hogy a kritikáim segítenek ebben.
4. Kire számítasz, aki segíthet? - Annára. Hihetetlenül türelmes. Én már régen leütöttem volna magam, mikor már ezredszer piszkálom valamivel.
5. Volt már félbehagyott blogod? - De mennyi!
6. Hány díjad van? - Ezen a blogon kettő, ez az első, de közben már a másodikat is megkaptam.
7. Melyik a kedvenc blogod? - Utálom a 'kedvenc' szót, mert nekem mindenből milliárd kedvencem van.
8. Mi a blogod műfaja? - Kritikablog. De csak azért, mert a kritika-fordítás-karakter-idézet-kép-mániás blog még nem egy blogműfaj.
9. A blogod címe miért pont ez? - Mert Anna olaszt tanul, az angol címek sablonosak, magyarul hülyén hangzana.
10. A blogodra hetente hányszor szoktál bejegyzéseket írni? - Jó, ha havonta írok egyet-kettőt. De nem tudom, ez mindig az adott héttől vagy naptól függ.
11. Mit szoktál blogolás mellett csinálni? - Olvasni, zenét hallgatni és... aludni.
12. Miről írsz a legszívesebben? - Magamról. Ezzel viszont az a baj, hogy magamról írok a legsutábban.

12 kérdés a blogommal kapcsolatban:
1. Hogy tetszik a fejléc és a design? Min javítanál a helyemben?
2. Meggyőzött a fülszöveg? Ha nem, mit írtál volna másképp benne?
3. Zavar, hogy olaszul vannak a modulok címei, vagy így is azonnal rájössz, mit jelentenek?
4. Melyik modulokat tartod feleslegesnek, és milyen modulokat hiányolsz a modulsávból?
5. A látottak alapján szívesen rendelnél a blogról, vagy ódzkodsz tőle? Ha az utóbbi, mi(k) riasztott(ak) el?
6. Örülnél, ha társszerkesztőként dolgozhatnál a blogon egy napig? Mit csinálnál az alatt az egy nap alatt a blogon?
7. Ha nem tudnád, hogy ez egy kritikablog, és nem tudnád a blog címet, és úgy tudnád, hogy egy történetes bloggal állsz szemben, akkor a blog kinézete alapján milyen történetre számítanál?
8. Tetszik a stílus, amiben írok, vagy idegesít, hidegen hagy inkább?
9. Milyen érzések kerítenek hatalmukba, ha a blog hátterére nézel? Szeretsz olvasni? Egy ilyen, telepakolt könyves szekrénynek örömmel esnél neki, hogy átlapozgasd az összes könyvet, vagy inkább elsétálnál mellette?
10. Te a helyemben milyen rovatokkal bővítenéd a blog kínálatát? (Fejléc- és designkészítés, kódolás kizárva, ugyanis ezekhez annyira sem értek, mint egy embrió.)
11. Zavar a csillagszórós kurzor, vagy jópofának tartod?
12. Mi a véleményed a kritikáimról? Túl szigorúak, vagy épp túl enyhék? A mostani pontrendszer és a pontok, amelyek alapján kritikázok, tetszik, vagy hiányosnak érzed?

Akiknek továbbküldöm:
Angels Blog Design
Rose Blogmagazin
Issy Blogmagazin
Criticism Blog Design
Többnek nem tudom, ugyanis nem érek rá áldozatokat keresgélni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése