2015. október 29., csütörtök

Máris egy újabb díj

Alig kaptam meg az elsőt, ismét megörvendeztettek egy díjjal, méghozzá nem más, mint Luna. Köszönöm szépen! :)


Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad.
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad.
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról.
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról.
5. Válaszolj 12 kérdésre.
6. Tegyél fel 12 kérdést a blogoddal kapcsolatban.
7. Kommentelj annak a blogján egy fejezethez/bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen.
8. Cseréljetek linket.
9. Küldd tovább 12 embernek a díjat.
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomhoz vezessen.

12 dolog Luna blogjáról, a Láthatatlan kötelékről:
1. Október 27-én nyitott.
2. Már majdnem kétezren látogatták meg.
3. 2 feliratkozóval büszkélkedik.
4. Tagja az I love my Followers kampánynak, ahogy én is.
5. Harcol az eredetiségért.
6. Befejezett blog.
7. A fejléc az Angel Blog Design-ról van.
8. Nimfákról és nitrimekről szól, többek között.
9. Többet nem tudok írni, mert rohannom kell.

12 dolog a saját blogomról:
1. 2015. április 16-án hoztam létre.
2. A fejléc és a design mind az én munkám.
3. Imádom ezt a blogot - ez az első blogom, ami nem várt népszerűségnek örvend. (Ez nem azt jelenti, hogy népszerű, hanem azt, hogy népszerűbb, mint a többi blogom volt eddig.)
4. Társszerkesztőm avagy bétám a legjobb barátnőm, Anna, aki a háttérből figyel, és akit előszeretettel kergetek az őrületbe a nyaggatásommal, hogy segítsen ebben és abban.
5. Ez a blog ébresztett rá arra, hogy kritikaírás nélkül nem lenne ugyanaz az életem.
6. Amíg csak élek, nem tervezem bezárni ezt a blogot. Ha megérem a harminc éves kort, én még akkor is kritikákat akarok írni.
7. A blogon megtalálható dalszöveg- és cikkfordítások bizonyítják, hogy imádom az angol nyelvet.
8. Fordítanék én németről is, csak az sajnos még annyira sem megy, mint a kínai...
9. Nagyon büszke vagyok erre a blogra. Magamra nem, de a blogra igen.
10. A blog kritikákra, fordításra és karakterekre szakosodott főképp, de több apróság is előfordulhat rajta.
11. A blogjaim közül - beleértve azokat is, ahol csak bétáskodom - ezzel foglalkozom a legtöbbet.
12. Mikor hozzáfogtam a tizenkét tényhez, azt hittem, millió dolgot tudnék írni a blogomról, de kiderült, hogy a tizenkettediket már nem tudom, mivel töltsem be.
Válasz a 12 kérdésre:
1. Hány év körüli vagy? - Elmúltam száz, kolo?
2. Miért kezdtél el írni? - Nem tudom.
3. Szeretsz olvasni, vagy nem? És, ha igen, mi a kedvenc könyved? - Imádok olvasni, de ki nem állhatom a 'kedvenc'-es kérdéseket, mert nekem mindenből felsorolhatatlanul sok kedvencem van, könyvből meg főleg.
4. Hány befejezett történeted van, amit még nem hoztál nyilvánosságra? - Befejezett egy sincs. Nem vagyok elég kitartó fajta.
5. Ki a kedvenc íród? - Túl sok kedvenc íróm van.
6. Melyik a kedvenc filmed? - Túl sok kedvenc filmem van.
7. Álneved van, vagy az igazi? - Is-is.
8. Olvastad a Szent Johanna Gimit? Ha igen, akkor ki tetszett jobban: Arnold vagy Cortez? - Igen, sajnos olvastam, és nincs a világon könyv, amit jobban lenéznék. Nekem mindig Arnold volt a nyerő.
9. Van testvéred? - Van. Egy félnővérem és egy édesbátyám.
10. Faluban vagy városban élsz? És szeretsz ott élni, vagy nem, és miért? - Városban, és rühellem. Én egyszerűen jobban szeretem a csendet. A faluval viszont az a baj, hogy ott túl sok minden teendő van ahhoz, hogy legyen időm gépezni, ha van egyáltalán számítógép meg internet, szóval nem lenne elég akaraterőm, hogy elköltözzek falura, ha tudnék, akkor sem.
11. Melyik a kedvenc design blogod? - Elkerülöm a design blogokat.
12. Melyik jön be inkább, és miért? Fanfiction vagy egyedi blog? - Mindig előny, ha egy blog egyedi, de egy fanfiction is lehet egyedi, bár ritkán. Én a fanfiction-írástól szerintem sosem fogok tudni elszakadni, de mindenképp a nonfanfiction a jobb.

12 kérdés a blogommal kapcsolatban:
1. Hogy tetszik a fejléc és a design? Min javítanál a helyemben?
2. Meggyőzött a fülszöveg? Ha nem, mit írtál volna másképp benne?
3. Zavar, hogy olaszul vannak a modulok címei, vagy így is azonnal rájössz, mit jelentenek?
4. Melyik modulokat tartod feleslegesnek, és milyen modulokat hiányolsz a modulsávból?
5. A látottak alapján szívesen rendelnél a blogról, vagy ódzkodsz tőle? Ha az utóbbi, mi(k) riasztott(ak) el?
6. Örülnél, ha társszerkesztőként dolgozhatnál a blogon egy napig? Mit csinálnál az alatt az egy nap alatt a blogon?
7. Ha nem tudnád, hogy ez egy kritikablog, és nem tudnád a blog címet, és úgy tudnád, hogy egy történetes bloggal állsz szemben, akkor a blog kinézete alapján milyen történetre számítanál?
8. Tetszik a stílus, amiben írok, vagy idegesít, hidegen hagy inkább?
9. Milyen érzések kerítenek hatalmukba, ha a blog hátterére nézel? Szeretsz olvasni? Egy ilyen, telepakolt könyves szekrénynek örömmel esnél neki, hogy átlapozgasd az összes könyvet, vagy inkább elsétálnál mellette?
10. Te a helyemben milyen rovatokkal bővítenéd a blog kínálatát? (Fejléc- és designkészítés, kódolás kizárva, ugyanis ezekhez annyira sem értek, mint egy embrió.)
11. Zavar a csillagszórós kurzor, vagy jópofának tartod?
12. Mi a véleményed a kritikáimról? Túl szigorúak, vagy épp túl enyhék? A mostani pontrendszer és a pontok, amelyek alapján kritikázok, tetszik, vagy hiányosnak érzed?
Akiknek továbbküldöm:
Angels Blog Design
Rose Blogmagazin
Issy Blogmagazin
Criticism Blog Design
Többnek nem tudom, ugyanis nem érek rá áldozatokat keresgélni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése