2016. január 4., hétfő

Éés egy újabb díj

Nem tudom elégszer elmondani, mennyire rendes tőletek, hogy elhalmoztok a legkülönfélébb díjakkal. :D A legújabb egy valóban igazán egyedi, saját készítésű díj, nem mástól, mint Sophiától. Köszönöm! :3

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat!
2. Írj 5 különlegességet a blogodról!
3. Írj 5 különlegességet annak a blogjáról, akitől kaptad!
4. Írj 5 kérdést!
5. Válaszolj az 5 kérdésre!
6. Küldd tovább olyan blogoknak, amelyek szerinted egyediek! (Bármennyi blogot jelölhetsz.)

5 különlegesség a blogomról:
1. Én eredetileg egy sablonos, angol nyelvű címet akartam, de Anna még idejében kiverte ezt az ötletet a fejemből, és, mivel ő olaszt is tanul, ezért segített összehozni a blog olasz címét és a modulok olasz neveit. (Amiért egyébként még mindig állatul hálás vagyok! :3)
2. A design az én munkám, és semmi pénzért nem cserélném le. Egyszerűen azért, mert az átlagos kritikablogok/blogmagazinok védjegye a tökéletes, csillogóan szemkápráztató design, és én - minden nagyképűség nélkül - tudom a blogomról, hogy nem átlagos. Elég, ha a kritikák hosszát és pontrendszerét hozom fel példának, pedig az csak egy a sok közül.
3. Ha nem számítjuk azt a kritikát, amiben csak a történetet véleményeztem, akkor a blogon az eddigi kritikák közül a legrövidebb 560, a leghosszabb 5684 szavas.
4. A blogot én szívem szerint még 30 évesen is írni fogom, ha megérem azt a kort. Nem számít, ki mit gondol, én ezt annyira szeretem csinálni, nem tudnám abbahagyni.
5. Ha nem ismerném (és kimondhatatlanul imádnám) a Trónok harcát, akkor a fejléc bizonyára egészen máshogy nézne ki - ugyanis a Trónok harcában szereplő Margaery Tyrell (aka Natalie Dormer, ha jól tudom a színésznő nevét) az egyik lány, aki rajta van.

5 különlegesség Sophiáék blogjáról, a Végítéletről:
1. Most publikálták rajta egy teljesen egyedi díjukat, azt, amit jelenleg olvasol. :))
2. Krimi és fantasy műfajú, amik közül a krimi nem áll túl közel hozzám egyébként, de ezt a műfaj-párosítást ritkán látni, úgyhogy ezért is egyedi.
3. A címkés modulukat vérfoltoknak hívják, ami kellemesen hátborzongató. xD
4. A blognak 5 feliratkozója van.
5. A blog 2015. december 15-én nyitotta meg kapuit.

5 kérdésem:
1. Mit gondolsz, az ember megváltozik attól, ha ír, vagy ugyanolyan marad, mint előtte?
2. Milyen műfaj megírásában mozogsz a legotthonosabban?
3. Minek/kinek köszönheted azt, hogy most blogolsz?
4. Mennyire játszik közre az írásodban az, hogy az olvasóid mit szeretnének? Pl., ha ki akarsz írni egy karaktert a sztoriból, de kommentben megírják, hogy ne tedd, akkor végül megírod azt, amit elterveztél, vagy az olvasóid kérését helyezed előbbre?
5. Mi/ki jut eszedbe a 'rajongás' szóról?

Válasz az 5 kérdésre:
1. Milyen műfajú blogokat szeretsz? - Nem szoktam válogatni, mindent szeretek, ami jó, műfajtól függetlenül.
2. Szerinted különleges ez a díj? Mitől? - Naná, hogy különleges. Méghozzá attól, hogy most ihletet kaptam miatta arra, hogy mi is kitaláljunk egy saját díjat Pannával. :D
3. Mit követtél el, hogy az a cica olyan mérgesen bámul rád? - Visszapofáztam az apukámnak, gondolom. xD Amúgy szerintem nem is mérgesen néz, csak belement valami a szemébe. :3
4. Mit gondolsz az odafestett gyémánt mögül előbukkanó ananászról? - Azt, hogy van itthon ananászkonzerv, amit mindjárt befalok. :3
5. Szerinted a cica engedné, hogy megsimogasd? - Az attól függ, hogy mennyire bízik az idegenekben. Mert, ha olyan, mint a kiscica, aki Zalában engem életében először látott, mégis az ölembe mászott és hazáig követett (és még órákig nem bírtam levakarni magamról... xD és anya nem díjazta, hogy bement a házba), akkor biztos engedné. Ha viszont olyan, mint a saját macskáim voltak, akkor leharapná a kezem, és a közelébe se mernék menni inkább. xD

Akiknek továbbküldöm:
Hát én komolyan nem tudom már, kinek küldjem még tovább, úgyhogy, ha valaki szeretné, szóljon, felírom ide, és viheti is a díjat! :) Soz, tényleg túl este van már nekem ehhez, tíz órám volt.
xx Nessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése