2016. február 28., vasárnap

Blogverseny - zsűrizés eredményhirdetése

Ismétlésképp

Október 25-én tettem közzé az első blogversenyemet, és ámulva láttam, hogy december 1-jéig nem kevesebb, mint 27 jelentkezője akadt. Másnak ez talán bosszúságot okozna, de nekem ez egy hatalmas szám, és nem tudom eléggé megköszönni nektek!
Megjegyezném, hogy nem mi vagyunk az úristen, a mi véleményünk nem szent és nem is a legszakszerűbb, de természetesen mindent megteszünk, hogy előítélet nélkül és alaposan megfontolva, minél igazságosabban ítéljünk. Az ebből következő sértődésekért és hasonlókért nem vállalunk felelősséget. Reklamálni persze lehet majd, azt mindig lehet, kérdés, hogy arra reagálunk-e. Ha megalapozatlan és ostoba a vád, egyértelműen nem, de, ha mi néztünk el valamit, kijavítjuk.
E-mail címem: Hogy legyen hol zaklatni, ha esetleg valami halaszthatatlan dologról van szó, amit hamarabb észreveszek, ha nem komment formájában érkezik: siposlorka@gmail.com
Ha valami nem egyértelmű a fentiek ellenére sem, írd meg kommentben vagy e-mailben.
Megjegyzendő, hogy minden, kinézettel kapcsolatos kategóriánál figyelembe vettem azt, hogy melyik fejlécet, designt és könyvborítót készítette az adott blog szerzője, és melyiket más, designblogon dolgozó személy vagy esetleg deviantartos designer. (Deviantartosnak számítottam azt is, ami onnan van, csak átalakított.)
De térjünk át arra, ami már mindenkit érdekel.

A zsűrizés eredményei

Tizenegy kategória indult el, melyek eredményei:

Legszebb fejléc
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: Vannessa J. Frye, Greňo Linda, Kathrine, Sophia S. Argent, Nia Dixon, György Lilla, HannaVirág, Japane LS, Katherine E. Morrell, Lexi Sy., Chestia H. Stilson és Scarlett Forester
3. helyezést értek el: Babu Miriel és Gab C.; nyereményük: oklevél; a blogjukat egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogjukról tőlem; interjú
2. helyezést értek el: Japane LS és Eva H.; nyereményük: oklevél; a blogjukat egy hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjukról tőlem; interjú
1. helyezést értek el: Nicolette F. és Kathrine White; nyereményük: oklevél; a blogjukat három hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjukról tőlem és Annától is; interjú

Legszebb design
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: György Lilla, HannaVirág, Katherine E. Morrell, Lexi Sy. és Scarlett Forester
3. helyezést értek el: Greňo Linda és Kathrine; nyereményük: oklevél; a blogjukat egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogjukról tőlem; interjú
2. helyezést értek el: Japane LS és Sophia S. Argent; nyereményük: oklevél; a blogjukat egy hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjukról tőlem; interjú
1. helyezést értek el: Nicolette F. és Kathrine White; nyereményük: oklevél; a blogjukat három hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjukról tőlem és Annától is; interjú

Legszebb könyvborító
Itt ugye volt három rendelt és egy saját könyvborító, ezért itt minden helyezést csak egy ember ért el.
Nem ért el helyezést, emléklapot kap és interjút készítek vele: J. Roxana
3. helyezést ért el: Eva H.; nyereménye: oklevél; a blogját egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
2. helyezést ért el: Arika Blue; nyereménye: oklevél; a blogját egy hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
1. helyezést ért el: Nicolette F.; nyereménye: oklevél; a blogját három hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem és Annától is; interjú

Legjobb cím
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: Lukács Noémi, Vanessa J. Frye, Greňo Linda, Kathrine, Eva H., Arika Blue, Nicolette F., Nia Dixon, Trixi, Kathrine E. Morrell, Lexi Sy. és Chestia H. Stilson
3. helyezést ért el: György Lilla; nyereménye: oklevél; a blogját egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
2. helyezést ért el: Japane LS; nyereménye: oklevél; a blogját egy hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
1. helyezést ért el: HannaVirág; nyereménye: oklevél; a blogját három hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem és Annától is; interjú

Legjobb fülszöveg
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: Lukács Noémi, Vanessa J. Frye, Greňo Linda, J. Roxana, Alexandra G. Summer, HannaVirág és Lexi Sy.
3. helyezést ért el: Katherine E. Morrell; nyereménye: oklevél; a blogját egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
2. helyezést ért el: Japane LS; nyereménye: oklevél; a blogját egy hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
1. helyezést ért el: Nicolette F.; nyereménye: oklevél; a blogját három hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem és Annától is; interjú

Legjobb prológus
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: Gab C., Vannessa J. Frye, Greňo Linda, Cathy Hwang, J. Roxana, Kayle Xann, HannaVirág, Lexi Sy. és Babu Miriel
3. helyezést ért el: Chestia H. Stilson; nyereménye: oklevél; a blogját egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
2. helyezést ért el: Katherine E. Morrell; nyereménye: oklevél; a blogját egy hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
1. helyezést ért el: Babu Miriel; nyereménye: oklevél; a blogját három hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem és Annától is; interjú

Legjobb fanfiction
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: Eva H.; J. Roxana; Trixi; Babu Miriel és Fizzy S.
3. helyezést ért el: Vavró Rebeka; nyereménye: oklevél; a blogját egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
2. helyezést ért el: Sophia S. Argent; nyereménye: oklevél; a blogját egy hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
1. helyezést ért el: Blair Tonkin; nyereménye: oklevél; a blogját három hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem és Annától is; interjú

Legjobb fantasy/sci-fi
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: Vannessa J. Frye, Arika Blue, Alexandra G. Summer, Katherine E. Morrell, Babu Miriel és Scarlett Forester
3. helyezést ért el: Vavró Rebeka; nyereménye: oklevél; a blogját egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
2. helyezést ért el: Nicolette F.; nyereménye: oklevél; a blogját egy hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
1. helyezést ért el: HannaVirág; nyereménye: oklevél; a blogját három hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem és Annától is; interjú

Legjobb nem fanfiction
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: Vannessa J. Frye, Greňo Linda, Kayle Xann, Vavró Rebeka, Lexi Sy., Chestia H. Stilson és Scarlett Forester
3. helyezést ért el: Nia Dixon; nyereménye: oklevél; a blogját egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
2. helyezést ért el: Nicolette F.; nyereménye: oklevél; a blogját egy hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
1. helyezést ért el: HannaVirág; nyereménye: oklevél; a blogját három hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem és Annától is; interjú

Legjobb trailer
Ennél a kategóriánál nem tudtam külön díjazni a saját készítésű és a rendelt trailereket is, mert összesen hat versenyző indult benne.
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: Eva H., HannaVirág és Katherine E. Morrell
3. helyezést ért el: Alexandra G. Summer; nyereménye: oklevél; a blogját egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
2. helyezést ért el: Nicolette F.; nyereménye: oklevél; a blogját egy hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
1. helyezést ért el: Sophia S. Argent; nyereménye: oklevél; a blogját három hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem és Annától is; interjú

Legtehetségesebb író
Nem értek el helyezést; emléklapot kapnak és interjút készítek velük: Arika Blue, Alexandra G. Summer, Nia Dixon, Kayle Xann, György Lilla, Lexi Sy., Chestia H. Stilson és Scarlett Forester
3. helyezést ért el: Katherine E. Morrell; nyereménye: oklevél; a blogját egy hétig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
2. helyezést ért el: Nicolette F.; nyereménye: oklevél; a blogját egy hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem; interjú
1. helyezést ért el: HannaVirág; nyereménye: oklevél; a blogját három hónapig hirdetem a blogomon; kritika a blogjáról tőlem és Annától is; interjú

A nyereményekről
Mindenki, aki igényli a nyereményét, írjon nekem egy e-mailt, amiben közli, hogy igényli a nyereményét, vagy akármit, amiből erre tudok következtetni. Ennek azért van jelentősége, mert nem szeretnék kritikát írni annak, aki már el is feledkezett a versenyről, esetleg magasról tesz rá. Aki esetleg nem igényel kritikát, az írja meg e-mailben, mert azzal is könnyít rajtam. Szeretném, ha az interjúért mindenki feltétlenül jelentkezne, mert tényleg szeretnék érdekes kérdésekre választ kapni mind a huszonhetetektől. Aki már jelentkezett interjúért a szavazásos eredményeknél, de itt kapott mást is, az természetesen jelentkezzen.
Aki többször is ért el ugyanolyan helyezést különböző kategóriákban, az értelemszerűen nem fog annyi darab kritikát kapni, ahogy interjút sem. Aki nyert kritikát, de már írtam kritikát a blogjáról/már rendelt kritikát a blogjáról, csak az még nem készült el, az is írjon, hogy kell neki a nyeremény, de nem írok neki új kritikát (kivéve, ha nem változott a kritikám óta sokat a blogja, vagy nem kéri külön, hogy azért mégis írjak), csak az oklevelét, az interjút meg a hirdetést kapja meg. Aki pedig több helyen is nyert x időre szóló hirdetést, azok a hirdetések nem fognak összeadódni, hanem a hosszabb idő szerint fogok cselekedni (értsd: ha egy kategóriában nyertél egy nap hirdetést, de egy másikban egy hét hirdetést, akkor nem nyolc napig fogom hirdetni a blogodat, hanem egy hétig). Remélem, világosan írtam le mindent, de mindig van lehetőség a kérdezésre.
A nyereményeket nem tudom, mikorra tudom elkészíteni, de a blogra úgyis kiteszem őket. Mindent, egyesével, fokozatosan, lassan, de biztosan. Szeretném előbb a várólistás kritikáimat elkészíteni, mert azért ők mégiscsak előbbre valók, mint azok, akik a versenyen helyezést értek el, és régebben is kérték. Tehát senki ne ugorjon a torkomnak, ha hónapokig nincs kész a nyereménye.
Ha a fentiek után még valakiben felmerült valamilyen kérdés, az ne habozzon írni a fent beillesztett e-mail címeink egyikére vagy le, kommentbe. Ismétlem: ha hiba csúszott a számításomba, azért is szóljatok, nem vagyok tökéletes, nekem is lehet, hogy elkerülte valami a figyelmemet.
Ciao!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése