2017. március 12., vasárnap

Nem haltam ám meg!

Ismét joggal hihetitek, hogy végleg eltűntem, és a mentegetőzéseimet is unjátok már, de most megint egy olyasmivel jöttem. Illetve, ez most valamivel több, ugyanis amellett, hogy megint elmondom: nem tűntem el, két bejelentenivalóm is van.
Az első, és ez a kisebbik hír, hogy nemsokára - ezt az én léptemben kell érteni; tehát még ebben az évben, nagyjából - nyitok a blogon belül egy új oldalt. Mint az Eddigi kritikák vagy a Tudnivalók, tudjátok. Egyenlőre nem árulom el, hogy mi lesz az (nem olyan nagy szám ám, csak valamivel jelezni akarom, hogy nem feledkeztem el a blogról), legyen meglepetés. Amúgy is láttam, hogy 44-ről 43-ra csökkent a blog követőinek száma, és ez igazán megrázott, mert minden feliratkozóm fontos számomra, úgyhogy mindenképp muszáj már valami életjelt adnom magamból.
A második, hogy teljesen át fogom írni a "pontrendszert", ami eddig a blogon található kritikák gerincét adta. Már nem egyen mondták, hogy több sebből is vérzik, és ezt én magam is észrevettem. Ezért a blog ezután következő kritikáit az új rendszer szerint értékelem. Remélem, jobb lesz, mint az előző.
Ennyi voltam mára. Szép estét nektek!



2017.03.14.-es frissítés: Megnyílt az emlegetett meglepetés-oldal; ezen a linken találjátok, és az 'Egyebek'-en belül érhetitek el.

5 megjegyzés:

  1. Reménykedünk mielőbbi visszatérésedben :)
    Kíváncsian várom a meglepetést és az új rendszert is :D Talán nemsoká összeszedem magam is annyira, hogy kérjek egy kritikát tőled. Mindig gondosan végig szoktam olvasni az írásaid, nemcsak a fordításokat, hanem a kritikákat is, és habár nem hozzám íródtak, akadt már, hogy magamra ismertem és tudtam javítani egy-két apróságon :3

    üdv, Zsazsi :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ui.: Az egyetlen pozitívum, amit a megváltozott blogger felületnek tulajdonítok, hogy nem kell minden egyes bejelentkezéskor azonnal szembenéznem azzal, mennyin is áll a feliratkozók és megtekintések száma XD

      Törlés
    2. Nagyon jól esik, hogy ezt mondod :)
      Á, igazán nem lesz semmi extra, tényleg csak azért titokzatoskodtam ennyire, hogy legalább valamire lehessen várni itt a blogon :D
      Ez egy nagyon jó ötlet! :) És hű, nagyon örülök, hogy olvasod a kritikáimat, és ha tudtam segíteni velük neked is! :)
      Na igen, az új felület nekem is kábé ennyiben jön be XD
      Légy jó!
      xx, Nessa

      Törlés
  2. Szia,

    Kiváncsi vagyok az újításokra, biztosan nagyon jók lesznek!
    Zsazsinak igazat adok abban, hogy a kiritikák habár nem is nekem szólnak, vannak benne olyan részek, amik mégis segítenek. :)

    Szép napot:
    Brukú

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a bizalmat, én is ezt remélem! :)
      Nagyon boldoggá tesz, hogy ezt mondjátok; de az főleg, hogy tényleg segíthetek! :)
      Neked is!
      Nessa

      Törlés