2017. december 31., vasárnap

Évértékelő

Nagyon nem vagyok az a típus, aki ünnepelve öleli keblére a közelgő újévet - sorry, not sorry, én már csak ilyen ünneprontó vagyok -, ennek ellenére szerettem volna egy afféle évértékelőt ide, csak mert imádom ebbe a blogba ölni még a nemlétező energiáimat is.

2017-ben a blog - ezzel együtt - 38 közzétett bejegyzést számlált. Közéjük tartozik kilenc darab blogkritika, tizenkét karaktercsokor, valamint hat Winds of Winter-fejezet fordítása. Négy csodálatos díjjal gazdagodtunk idén, illetve nem kevesebb, mint kettő, írástippes cikkek fordítását tartalmazó bejegyzéssel. Tartottunk kérdezz-feleleket, boldogítottalak titeket egy dalszövegfordítással, egy nyelvtanleckével és egy saját készítésű képeket tartalmazó albummal is. Ebben az évben lett két éves a blog, valamint szárnyaltuk túl a nem kevesebb, mint 50 feliratkozót, minek örömére blognapot tartottunk! (Nagyon remélem, hogy semmit nem felejtettem ki.) A statisztikához nem értek, csak annyit tudok, hogy minden eddigit figyelembe véve majdnem 29 ezres oldalmegtekintéssel büszkélkedhet a blog. Harminchárom kommenttel ajándékoztatok meg ebben az esztendőben (persze, csak ha nem számoltam el szokás szerint), és ez elképesztő! Minden szót, minden pipát, minden oldalmegtekintést és minden feliratkozást nagyon-nagyon köszönök; el sem tudjátok képzelni, mennyit jelent, amikor látom, hogy van, akinek, ha csak egy picit is, de számít az, amit csinálok - annyira legalábbis biztosan, hogy szánjon pár másodpercet valamilyen visszajelzésre. Szóval csak köszönöm! ♥


Ilyenkor kéne valami újévi fogadalmat tenni, asszem', de az nem én lennék. Egyrészről úgysem tudnám betartani, másrészről hiszem, hogy nem kéne mindig egy újabb év kezdetéig várnom, hogy bármi változtatást eszközöljek a hozzáállásomon, a szorgalmasságom mértékén, a rendelések teljesítésének sebességén, egyszóval bármin. De azt megígérhetem, hogy 2018-ban sem szabadultok tőlem, és akárhány hétig, hónapig nincs is épkézláb bejegyzés a blogon (volt már rá példa), mindig biztosak lehettek benne, hogy nem mondtam le erről az oldalról, mert ahhoz túl sokat jelent nekem mindaz, ami eddig ennek a blognak köszönhetően történt velem. Most is tömegével sorakoznak a piszkozatok között a különböző, a nulla tartalomtól a félig-meddig készig mindenféle stádiumú bejegyzésjelöltek: a török sorozat- és filmajánló (amivel már az 50 feliratkozós különkiadás óta adós vagyok), a következő Winds of Winter-fejezet fordítása (amivel meg nyár óta), vagy féltucat írástippes cikk fordítása, különféle zeneajánlók, karaktercsokroknak előre bekészített bejegyzések, egy Trónok Harca kritika a 7. évadról, na meg természetesen a soron következő kritikám halovány előkészületei. Magyarán hónapokra elegendő teendőm és bejegyzésem van a blogra 2018-ban; már csak elkészülni kéne velük. :D

Na, szerintem bőven elég mára ennyi belőlem. Különben is, mindenki épp petárdákat lődöz, szétissza a máját, bulizik, én meg itt koptatom a billentyűzetet egy ilyen céltalan bejegyzéssel... A személyes hozzáállásomat félretéve szeretnék nagyon-nagyon boldog újévet kívánni mindenkinek, és azt is, hogy legyetek mindig olyanok, amilyenek ti lenni akartok, és nem olyanok, amilyennek mindenki más akar, hogy legyetek!
Ennyi lenne. És akkor idén csak még egyszer, utoljára: az egyetlen, az igazi, a legkegyetlenebb, a legromlottabb, a legjavíthatatlanabb, a legreménytelenebb, legőrültebb, legégetnivalóbb Nessa randalírozott; ne legyetek olyanok, mint Nessa!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése